Видання «Daily Mail» виправила згадку про «російський» Крим

Редакція британського масового видання «Daily Mail» внесла зміни в публікацію, де раніше була вказана приналежність анексованого Севастополя Росії. Це сталося після звернення посольства України у Великій Британії до редакції.

я

«Редакція «Daily Mail» відреагувала на наш офіційний коментар і лист посла України Наталії Галібаренко редактору досить скупо, зокрема, зазначивши, що інформацію «взяли до відома», – розповіли Крим.Реалії в посольстві.

У публікації йдеться про підрив в анексованому Севастополі бомби часів Другої світової війни вагою приблизно 1000 кілограмів.

При цьому користувачі в коментарях під матеріалом продовжують обговорення згадки анексованого Криму як частини Росії, висловлюючи думки з питання.
Раніше в травні в ефірі одного з центральних італійських телеканалів RAI провідні заявили, що Україна свого часу «програла Крим», а зараз програє і в пісенному конкурсі «Євробачення-2017». Це висловлювання викликало невдоволення користувачів соціальних мереж.
Посольство України в Італії відправило лист на адресу телеканалу. Пізніше відео видалили з офіційної сторінки програми в Фейсбуці, а ведучий телеканалу RAI Енріко Луччі вибачився перед українцями за свій вислів.
Джерело: Радіо Свобода

Схоже ...