New York Times оголосила 2018-й роком читачів

Наступного року американська газета The New York Times (NYT) має намір сфокусуватися на своїй аудиторії, у зв’язку з чим оголосила 2018 рік роком читачів. Для цього видання розширює штат, відповідальний за стратегію роботи з аудиторією. У спільному листі працівникам головний редактор Дін Бакет, керуючий редактор Джо Кан, редактор редакційної шпальти Джеймс Беннет і заступник головного редактора Кліфф Леві відзначили, що зараз у газети понад 3,5 млн передплатників і 130 млн читачів на місяць – удвічі більше, ніж два роки тому. “Наша журналістика ще ніколи не була такою сильною, як в останні місяці. І наша аудиторія відреагувала на це”, – підкреслюють вони.

0

Разом з тим редактори вважають, що NYT може досягти більшого і залучити ще кілька мільйонів передплатників у найближчі роки. Для цього необхідно, зокрема, активніше працювати з лояльною аудиторією, а саме – розробити чітке уявлення про те, хто є читачем газети, як скласти гідну конкуренцію в боротьбі за читацьку увагу і час і продемонструвати, що журналістика NYT варта того, щоб за неї платили.

З цією метою у виданні вирішено створити три нові керівні посади – директор редакції з роботи з аудиторією (аналізуватиме аудиторію і рекомендуватиме теми і канали дистрибуції для контенту), позаплатформенний (працюватиме над дистрибуцією каналами соцмереж і т. ін.) і платформенний (плануватиме стратегією роботі з десктопною і мобільною групами аудиторії) редактори. Вони відіграватимуть ключову роль у еволюції та управлінні ньюсрумом і репутацією.

Нагадаємо, з грудня New York Times вдвічі (з десяти до п’яти) скоротила кількість статей, які користувачі можуть безкоштовно читати на її сайті протягом місяця. На такий крок видання пішло, щоб збільшити кількість передплатників контенту.

Деталі: ua.telekritika.ua

Схоже ...